سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به کرم کسى است که کریمان بدو شناخته شوند . [نهج البلاغه]
مطالب گوناگون از سطح اینترنت

اس ام اس تبریک تولد نوزاد و کودک قدم نو رسیده

 

اس ام اس تبریک تولد جالب و جذاب

 

می گویند آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است

اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست

تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جالب و جذاب


باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جالب و جذاب


با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

 

اس ام اس تبریک تولد جالب و جذاب


روز میلاد تو

روز صدور شناسنامه عشق است

عشق من تولدت مبارک

 

مجموعه اس ام اس و پیام تبریک تولد زیبا و جدید ویژه سال 94

 


کلمات کلیدی: تبریک تولد


نوشته شده توسط نازنین بیات 94/3/23:: 9:27 صبح     |     () نظر